Сайт вчителя української мови та літератури КЗ "Новозлатопільська загальнооосвітня школа 1-3 ступенів"Гуляйпільської районної ради Дузян Ніни Дмитрівни

вівторок, 30 січня 2018 р.

Технологія " перевернуте навчання"

Перевернуте навчання - нова педагогічна технологія
 Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.
Перевернутий клас — це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій і організація домашнього завдання міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відео лекції, у той час, як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів і дискусії. Відео лекції часто розглядаються як ключовий компонент у «перевернутому» підході, вони створюються викладачем і розміщуються в Інтернеті.
 Ідея «перевернутого навчання» полягає в попередньому ознайомленні учнів удома з новим навчальним матеріалом за підручником,  а на уроці — короткий розбір проблемних моментів, закріплення теоретичних знань і вироблення практичних навичок. Оцінювання засвоєння нового матеріалу проводиться в кінці того ж самого уроку за допомогою виконання завдань у робочому зошиті, комп’ютерного тестування тощо.
Коли я почула термін "перевернутий клас", "перевернуте навчання" , то першою думкою було, що це неможливо, до цього ще далеко. Як це: учні навчаються вдома самі, без нас?Ними ж потрібно керувати, пояснювати їм незрозуміле!
Та чим більше знаходжу інформації в Інтернеті, знайомлюся з досвідом колег, тим більше стає зрозуміло, що це можливо та потрібно.

А яке це "перевернуте навчання"?

 «Перевернуте навчання» (flipped learning)– це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів із навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а в класі час використовується на виконання практичних завдань.
Авторами технології «Перевернуте навчання» вважаються вчителі хімії Аарон Самс і Джонатан Бергманн (США). У 2008 році вони стали записувати відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє опрацювання своїм учням. У власних книгах «Перевернуте навчання або як достукатися до кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї технології та її можливості.
Однак вони визначають очевидні недоліки цієї технології
- великий об’єм технічної підготовчої роботи;
- залежність від технічного оснащення школи та учнів,
 «перевернуте навчання» - це альтернатива традиційному, і його варто хоча б спробувати. Особисто я – спробую! Спочатку хоча б елементи.
Перевагами «переверненого» навчання є такі: зростання активності, розвиток співробітництва, персоналізація навчання, доступність інформаційно-комунікаційних технологій.
Перевернена модель покладає більшу відповідальність за навчання на учнів, дає їм стимул для дослідження, експерименту.

Порівняймо традиційний та «перевернений» підходи до навчання.

Перші кроки до технології


                     

Немає коментарів:

Дописати коментар